Noble Securities S.A.

Dom Maklerski Noble Securities S.A. działający na polskim rynku kapitałowym od 1994 roku

obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka w Biurze Zarządu i Administracji
Miejsce pracy: Kraków
Zakres Twoich zadań:
  • współpraca z administracją budynku w zakresie prac konserwacyjnych, kart dostępów, powierzchni, wyposażenia,
  • współpraca z dostawcami w zakresie zamawiania towarów, urządzeń, materiałów biurowych i eksploatacyjnych,
  • odbieranie, przełączanie połączeń telefonicznych,
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej w tym przesyłek kurierskich,
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów,
  • organizacyjne wsparcie Zarządu oraz kierownictwa firmy,
  • wsparcie dla jednostek organizacyjnych w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami;
  • przyjmowanie i obsługa gości,
  • rezerwacja sal konferencyjnych,
  • pomoc w organizacji podróży służbowych, rezerwacja biletów lotniczych, hoteli,
  • skanowanie i archiwizowanie dokumentów,
  • zamawianie artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby biura,
  • rezerwacja na potrzeby firmy hoteli, sali konferencyjnych, biletów kolejowych i lotniczych.
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,
  • dokładność, samodzielność i terminowość,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach kryzysowych,
  • umiejętności negocjacyjne.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną z możliwością objęcia opieką medyczną członków rodziny oraz dofinansowanie do karty Multisport Benefit System,
  • przyjazną atmosferę pracy.