Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystent ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6437
OBOWIĄZKI:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku portugalskim. Rejestracja zgłoszeń dotyczących problemów związanych z IT od użytkowników posługujących się językiem portugalskim. Administrowanie problemami technicznymi oprogramowania oraz ich rozwiązywanie. Wsparcie w administracji i wdrażaniu usprawnień w obsłudze klientów. Współpraca z innymi działami IT przy rozwiązywaniu skomplikowanych problemów technicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w dziedzinie administracji lub o kierunkach pokrewnych
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Wykształcenie: wykształcenie wyższe w dziedzinie administracji lub o kierunkach pokrewnych. Język: biegła znajomość języka portugalskiego na poziomie C2.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie