Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Customer service agent with spanish (specjalista ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6878
OBOWIĄZKI:
1. Wspieranie klientów branży Fintech w języku hiszpańskim i angielskim poprzez czat y, e-mail lub rozmowy telefoniczne2. Weryfikacja danych klientów w ramach działań KYC i AML3. Wspieranie nowych klientów przy konfiguracji konta4. Stały kontakt i opieka nad klientem bankowym.5. Ścisła współpraca z innymi działami6. Współpraca z zespołem7. Proaktywna pomoc w ciągłym ulepszaniu naszej aplikacji handlowej.Miejsce wykonywania pracy:Basztowa, 31-143 Kraków+ inne miejsca wskazane przez pracodawcę (w tym praca zdalna)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

doświadczenie zawodowe: min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta i koordynacji wydarzeń;Umiejętności: umiejętność obsługi komputera pakiet programów Office; biegła znajomość obsługi Internetu doświadczenie w pracy w zespole; doświadczenie w pracy z obsługą klienta; doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym. Znajomość języków obcych:j. angielski (C1/C2); j. hiszpański (C2)

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie