Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 151907

Warunki pracy


  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
  • Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku  brak wind.
  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa urządzeń biurowych.
  • Kontakt telefoniczny i e-mailowy z pracownikami urzędu oraz z innymi urzędami i instytucjami.
  • Pomieszczenie biurowe oświetlone przez światło naturalne i sztuczne.
  • Wejście do budynku  przystosowane dla  osób z  niepełnosprawnościami.
  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • Zadanie 1: Rozlicza sprzedaż w zakresie jednostki i badań usługowych i wystawia faktury zgodnie z umowami najmu, analizuje konta analityczne, salda dłużników, przygotowuje dane do sprawozdań, w celu rozliczenia i terminowego odprowadzania dochodów do budżetu oraz ujęcia w sprawozdawczości
  • Zadanie 2:Kontroluje terminowość zapłaty zobowiązań pieniężnych, wysyła wezwania do zapłaty, upomnienia i tytuły wykonawcze, w celu wyegzekwowania należnych wpłat; prowadzi sprawy związane z egzekucją należności pieniężnych Inspektoratu
  • Zadanie 3:Kontroluje pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretuje i księguje rachunki i faktury dotyczące obrotu gotówkowego i bezgotówkowego w zakresie budżetu jednostki; dekretuje i ewidencjonuje wyciągi bankowe w celu dostarczenia bieżącej informacji z wykonania planu wydatków.
  • Zadanie 4: Prowadzi kasę Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii; podejmuje gotówkę z banku, przyjmuje wpłaty i terminowo odprowadza środki do banku, w celu umożliwienia realizacji płatności gotówkowych z kontrahentami.
  • Zadanie 5: Sporządza raporty kasowe, w tym wprowadza dane z dokumentów księgowych do rejestrów VAT i systemu finansowo-księgowego, w celu szczegółowej ewidencji wszystkich dowodów kasowych dotyczących wpłat i wypłat dokonanych w danym okresie.
  • Zadanie 6: Obsługuje system TREZOR.Przeprowadza kontrole w Powiatowych Inspektoratach Weterynarii woj. małopolskiego w zakresie zagadnień finansowo-księgowych. Przygotowuje projekty pism w zakresie zadań Zespołu ds. Finansowo-Księgowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe .

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w obszarze administracji publicznej.
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U.2024.409 t.j.), Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2023 poz. 1270 ), USTAWA z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.2023.0.120 t.j.)
  • Biegła znajomość obsługi komputera ( MS Office, Outlook, Excel,).
  • Znajomość obsługi systemu EZD, platformy ePUAP
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe