Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
International divisional director of advancement
Miejsce pracy: Mogilany
Numer: StPr/2025-06-16/1092
OBOWIĄZKI:
International Division Director of Advancement będzie działał jako wsparcie Executive VP of International Advancement, zapewniając realizację strategii i misji FCA na wszystkich czterech ścieżkach rozwoju: wsparcia darczyńców i zarządu, talentów, posługi i współpracy międzynarodowej. Rola ta obejmuje nadzorowanie opracowywania i wdrażania systemów, procesów i zasobów związanych z rozwojem, przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności z podstawowymi wartościami i standardami FCA na całym świecie. Rola ta polega na współpracy z IDVP w celu pełnego zrozumienia wizji i zakresu posługi dla oddziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : posiadanie licznych branżowych kontaktów z potencjalnymi partnerami sportowymi i darczyńcami w celu zapewnienia rozwoju Fundacji;Reprezentuje podstawowe wartości organizacji Fellowship of Christian Athletes, takie jak integralność, służba, praca zespołowa i doskonałość (https://www.fca.org/aboutus/who-we-are/vision-mission). Jest w stanie wykazać zgodność z powyższymi wartościami w swoim dotychczasowym postępowaniu i działaniach. Posiada wykształcenie wyższe, w tym licencjat.Posiada co najmniej 10 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w chrześcijańskiej organizacji sportowej na skalę międzynarodową (zasięg terytorialny na co najmniej trzy państwa), w tym w fundraisingu. Posiada co najmniej 10 lat doświadczenia jako aktywny członek wspólnoty chrześcijańskiej o podobnym charakterze jak Fundacja.Skutecznie komunikuje myśli, pomysły i odczucia ustnie i pisemnie. Potrafi przemawiać publicznie w sposób, który inspiruje i motywuje innych do działania. Wyraża siebie w sposób jasny, zwięzły i zrozumiały.Buduje skuteczny zespół i prowadzi oraz wzmacnia liderów i wolontariuszy, aby osiągnąć misję i cele Fundacji - niezbędne kilkuletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem o charakterze międzynarodowym.Posiada zdolność szybkiej analizy problemów, znajdywania i wdrażania skutecznych rozwiązań.Posiada wysokie umiejętności w organizacji zasobów ludzkich i logistyce, a także dużą samodzielność w pracy w szybko zmieniającym się środowisku. Posiada umiejętność czytania, pisania i mówienia w języku angielskim w stopniu biegłym.W związku z charakterem pracy wymagane mogą być podróże służbowe lub konieczność relokacji.[Inne] : w zakresie miejsca wykonywania pracy: Kraków i Mogilany, w szczególności pod następującymi adresami: ul. Wadowicka 8A/28, 30-415 Kraków oraz Os. Parkowe Wzgórze 151, 32-031 Mogilany (formularz w pkt. 7 nie pozwala na wprowadzenie takiego miejsca pracy, dlatego umieszczamy miejsce wykonywania pracy w polu "Inne")

Miejsce pracy:

Mogilany


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 33 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego