- Weryfikacja dokładności i intencji treści przesyłanych przez użytkowników (opinie, zdjęcia, aktualizacje lokalizacji).
- Podejmowanie decyzji o akceptacji lub odrzuceniu treści na podstawie wewnętrznych polityk i krytycznego myślenia.
- Obsługa i rozwiązywanie reklamacji klientów oraz eskalacja priorytetowych problemów.
- Dostarczanie konstruktywnych opinii w celu ulepszania produktu, procesów i polityk.
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (min. B2/C1) i angielskiego (C1).
- Doświadczenie w pracy w środowisku BPO.
- Bardzo dobra organizacja i dbałość o detale.
- Rozwinięte umiejętności analityczne i koordynacyjne.
- Zdolność adaptacji do zmian oraz szybkie przyswajanie wiedzy technicznej.
- Umiejętność efektywnej pracy w międzynarodowym środowisku.
- Bogaty pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna LuxMed z opieką dentystyczną, ubezpieczenie na życie, Kafeteria).
- Pracę w otwartym i międzynarodowym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego w globalnej organizacji.
- Liczne szkolenia i klarowna ścieżka kariery.
About our Candidate Privacy Statement:https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf