Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie spraw z zakresu zgłoszeń zamiaru budowy i wykonywania robótniewymagających pozwolenia na budowę,2. Prowadzenie spraw z zakresu zgłoszeń zamiaru zmiany sposobu użytkowania obiektówbudowlanych lub ich części,3. Prowadzenie spraw z zakresu zgłoszeń zamiaru rozbiórki obiektów budowlanych,4. Wykonywanie innych czynności urzędowych zleconych przez Kierownika Wydziału lub jego zastępców,5. Należyte załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Miejsce pracy, które jest dostosowane do osób z niepełnosprawnościami: praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Myślenicach w budynku przy ul. Drogowców 2A.2. Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej4 godzin na dobę, przemieszczaniem się w budynku po powierzchniach płaskichi schodach. Stanowisko jest dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. W przypadku pytańdotyczących warunków pracy, prosimy o kontakt pod adresem e-mail:
[email protected] /nr tel. 12 274-93-363. Zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.4. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.5. Wymagania związane ze stanowiskiem dotyczące dostępności, obejmują dostosowanie dostępności w zakresie architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej.Termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 10 grudnia 2025 roku listownielub osobiście na Dzienniku Podawczym Starostwa Powiatowego w Myślenicach, ul. Drogowców 2a,32-400 Myślenice, parter, pokój nr 17 , z dopiskiem na kopercie Nabór Nr 7/2025.Dokumenty aplikacyjne wymagane w ogłoszeniu o naborze, przesłane pocztą lub pocztą kurierską,uważa się za doręczone w terminie, jeżeli wpłyną one fizycznie na Dziennik Podawczy Starostwa przedzakończeniem pracy Starostwa w dniu, na który został wyznaczony ostateczny termin składania dokumentów.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Oferty na w/w stanowisko mogą składać osoby, które spełniają wymagania niezbędne:1) posiadają obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada2008 o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),2) mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,3) nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) cieszą się nieposzlakowaną opinią,5)posiadają staż pracy co najmniej 2 lata w organach administracji publicznej obejmujący zagadnienia dotyczące budownictwa6) posiadają wykształcenie wyższe
Miejsce pracy:Myślenice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 806 PLN