Zakres obowiązków:
- wsparcie koordynatora działu w obsłudze kursów i szkoleń w oddziałach
- pomoc w analizie potencjału i potrzeb organizacji kursów oraz szkoleń
- przygotowanie ofert handlowych kursów i szkoleń dla firm i instytucji
- współrealizowanie założonych planów
- wsparcie przy organizacji kursów ONLINE
- nadzorowanie obiegu oraz weryfikacja poprawności dokumentacji kursowej
- obsługa telefoniczna i mailowa klientów
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Świetna znajomość programów Excel i Word
- (Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem)
- Gotowość do pracy w weekendy
- Gotowość do pracy w terenie
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy
- Silna motywacja do pracy i ukierunkowanie na realizację celu
- Komunikatywność
- Kreatywność
- umowa o pracę
- ciekawą pracę i dobrą atmosferę
- szkolenia wewnętrzne
- brak dress code’u
- możliwość rozwoju zawodowego