1.Zapoznanie się ze specyfikacją działalności Spółki oraz obowiązującymi przepisami, w tym regulaminem organizacyjnym , regulaminem pracy, przepisami z zakresu BHP i p.poż., zapoznanie się z przepisami o ochronie danych.2.Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących ze Spółki zgodnie z instrukcją kancelaryjną.3.Sporządzanie pism oraz raportów.4.Przepisywanie, adresowanie i wysyłanie korespondencji.5.Podział korespondencji przychodzącej na odpowiednie komórki organizacyjne.6.Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.7.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.8.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, przekierowywane połączeń telefonicznych.9.Przyjmowanie interesantów oraz udzielenie im informacji. Kierowanie do odpowiedniego pracownika Spółki.10.Porządkowanie dokumentacji papierowej, archiwizacja dokumentów.11.Pomoc przy tworzeniu dokumentacji elektronicznej (skanowanie dokumentów).12.Obsługa urządzeń biurowych.13.Przygotowywanie zleceń zakupu, dostawy, rozpoznanie rynku.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office), znajomość obsługi urządzeń biurowych, dokładność, sumienność