Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5489
OBOWIĄZKI:
Pierwsza linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora produktów Herbalife. Przestrzeganie celów usługowych/biznesowych. Komunikacja werbalna i pisemna z dystrybutorami. Ambasador marki Herbalife zgodnie z wartościami korporacyjnymi i celami regionu EMEA.Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: azerski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność


Wymagania inne:

wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków, doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność wniesienia pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków, szybkiego uczenia się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 250 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie