Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 141881

Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Krakowie, mieszczące się w budynku głównym KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 - nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi na korytarzu głównym wydziału, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, faks, skaner.  Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.

Zakres zadań

  • ewidencjonuje dokumenty wpływające i wychodzące, przygotowuje korespondencję do ekspedycji, odbiera i przekazuje korespondencję,
  • prowadzi ewidencję urlopów, zwolnień lekarskich policjantów i pracowników wydziału, wypracowanych nadgodzin oraz ewidencję przepisów prawnych,
  • kompletuje oraz przekazuje do archiwum KWP w Krakowie sprawy ostatecznie załatwione,
  • zamawia i pobiera materiały biurowe oraz informatyczne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
  • umiejętność pracy w zespole
  • łatwość komunikacji i nawiązania kontaktów
  • znajomość obsługi komputera
  • organizacja pracy własnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 12 miesięcy doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjno-biurową