Ogłoszenie numer: 10155161, z dnia 2025-08-21
Jesteśmy firmą, która godnie i skutecznie rozwija, i promuje polską myśl inżynieryjną, również poza granicami Polski. Zapewniamy szeroki zakres usług w zakresie doradztwa, projektowania, konsultacji, zarządzania inwestycjami, geoinformacji i rozwiązań geoprzestrzennych.
Z powodzeniem realizuje je we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki, tj.: infrastruktura i transport, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska, hydrologia, rolnictwo. Nasze realizacje kształtują życiową przestrzeń człowieka i ułatwiają codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Zrealizowaliśmy inwestycje w zakresie budowy i modernizacji sieci drogowych i kolejowych, niejednokrotnie o kluczowym znaczeniu dla rozwoju polskiej gospodarki. Naszą misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie.
Specjalista ds. administracji / Asystent Obszaru
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługa korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), kontakt z klientami, skanowanie i przesyłanie dokumentów, obsługa połączeń telefonicznych,
- zarządzanie biurem: dbanie o zaopatrzenie oraz utrzymywanie porządku w przestrzeni biurowej,
- obsługa wyjazdów służbowych,
- realizacja bieżących zadań zlecanych przez przełożonych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner itp.) ,
- dobra organizacja pracy biurowej, obiegu korespondencji, archiwizacji dokumentacji,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista (kontakt z klientami),
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość,
- skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań,
- dyskrecja i odpowiedzialność w pracy z dokumentami,
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze,
- możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach,
- umowę o pracę /umowa zlecenie,
- otwartą drogę rozwoju w strukturach firmy oraz wzmocnienie kluczowych kompetencji,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe ,
- możliwość nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego,
- dofinansowanie do opieki medycznej LUX MED ,
- dostęp do usług sportowych w ramach karty Fit Profit,
- pracownicze plany kapitałowe,
- ubezpieczenie grupowe.