Planowanie podróży służbowych w Egencia i doradzanie możliwych opcji. Wsparcie w nagłych wypadkach podczas podróży służbowych. Wsparcie w składaniu wniosków o wizę lub zaproszenie na podróże służbowe. Regularne rozliczanie faktur w Concur. Zarządzanie harmonogramem Executive i współpraca z zespołem Executive. Rezerwacja hoteli/lotów/pociągów/samochodów/taksówek z uwzględnieniem preferencji interesariuszy. Odprawa przed lotami. Planowanie harmonogramu wydarzeń i dokonywanie odpowiednich rezerwacji. Organizowanie spotkań i rezerwowanie salkonferencyjnych w różnych lokalizacjach. Wsparcie techniczne i administracyjne w zakresie Power Point, Excel, Word, PDF. Pomoc w powtarzających się zadaniach zarządczych (PMP, ACE, wnioski urlopowe). Przetwarzanie zamówień zakupu/wniosków o utworzenie dostawców w myBuy. Pomoc w kalendarzu myMobility (vialto).Przygotowywanie i analiza niezbędnych raportów. Wynagrodzenie nie mniej niż 9355 pln brutto. Miejsce wykonywania pracy: ul. Fabryczna, Kraków oraz praca zdalna.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:co najmniej 2,5 roku doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, znajomość programu Concur oraz MyBuy
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 9 355 PLN