Konsorcjum Stali S.A. z siedzibą w Zawierciu, krajowy lider w branży wyrobów hutniczych i produkcji zbrojeń budowlanych,
posiadający własne Centrum Serwisowe Blach, Centrum Serwisowe Stali
oraz Zakład Konstrukcji Stalowych, poszukuje kandydatów na stanowisko:
- zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów,
- przygotowanie korespondencji,
- obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,
- organizacja pracy biura: dbanie o prawidłowy przepływ informacji, przygotowywanie raportów i zestawień,
- współpraca z innymi działami: utrzymywanie kontaktów z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania oddziału.
- zaangażowanie i chęć do pracy,
- umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office,
- dobra umiejętność organizowania pracy,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- prywatną opiekę medyczną,
- interesującą i pełną wyzwań pracę u cenionego pracodawcy,
- wsparcie oraz profesjonalne wprowadzenie na stanowisko pracy,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
- pracę w gronie doświadczonych profesjonalistów w atmosferze wzajemnej współpracy.