Ogłoszenie numer: 10144436, z dnia 2025-08-20

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. rozwiązań technicznych

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Komunikacja z reklamodawcami i zespołami wewnętrznymi (sprzedaż, obsługa klienta) za pomocą telefonu, e-maila i czatu
  • Wdrażanie produktów internetowych u klientów, weryfikacja wdrożeń
  • Udzielanie wsparcia i szkoleń klientom w użytkowaniu produktów
  • Zachowanie wysokiej jakości obsługi klienta, przekraczanie oczekiwań i standardów jakości
  • Efektywna komunikacja, pełna entuzjazmu i dążenia do sukcesu
  • Zarządzanie bieżącymi sprawami zgodnie z wymaganiami biznesowymi

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (minimum C1)
  • Zdolności technologiczne, szybka nauka obsługi klienta i adaptacja w niestandardowych sytuacjach
  • Umiejętności rozwiązywania problemów
  • Doświadczenie w obszarze B2B
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, obsługi klienta, zarządzania relacjami i wsparcia
  • Doświadczenie w reklamie online lub z produktami reklamowymi
  • Znajomość języków programowania stron internetowych (HTML) oraz platform CMS (np. Wordpress, Shopify) stanowi dodatkowy atut
  • Doświadczenie w utrzymaniu stron internetowych, znajomość HTML i JavaScript będzie plusem

Oferujemy

  • Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, opieka medyczna LuxMed (w tym stomatologiczna), ubezpieczenie na życie, bufet benefitów
  • Wyposażona kuchnia z przekąskami i napojami, wydzielone przestrzenie do gier i wellness
  • Otwarte, międzynarodowe środowisko pracy
  • Możliwość dołączenia do globalnej organizacji z nastawieniem na rozwój
  • Jasna ścieżka kariery, rozwój zawodowy
  • Szeroka oferta szkoleń, w tym kursy językowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.