Ogłoszenie numer: 10144436, z dnia 2025-08-20
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. rozwiązań technicznych
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Komunikacja z reklamodawcami i zespołami wewnętrznymi (sprzedaż, obsługa klienta) za pomocą telefonu, e-maila i czatu
- Wdrażanie produktów internetowych u klientów, weryfikacja wdrożeń
- Udzielanie wsparcia i szkoleń klientom w użytkowaniu produktów
- Zachowanie wysokiej jakości obsługi klienta, przekraczanie oczekiwań i standardów jakości
- Efektywna komunikacja, pełna entuzjazmu i dążenia do sukcesu
- Zarządzanie bieżącymi sprawami zgodnie z wymaganiami biznesowymi
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (minimum C1)
- Zdolności technologiczne, szybka nauka obsługi klienta i adaptacja w niestandardowych sytuacjach
- Umiejętności rozwiązywania problemów
- Doświadczenie w obszarze B2B
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, obsługi klienta, zarządzania relacjami i wsparcia
- Doświadczenie w reklamie online lub z produktami reklamowymi
- Znajomość języków programowania stron internetowych (HTML) oraz platform CMS (np. Wordpress, Shopify) stanowi dodatkowy atut
- Doświadczenie w utrzymaniu stron internetowych, znajomość HTML i JavaScript będzie plusem
Oferujemy
- Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, opieka medyczna LuxMed (w tym stomatologiczna), ubezpieczenie na życie, bufet benefitów
- Wyposażona kuchnia z przekąskami i napojami, wydzielone przestrzenie do gier i wellness
- Otwarte, międzynarodowe środowisko pracy
- Możliwość dołączenia do globalnej organizacji z nastawieniem na rozwój
- Jasna ścieżka kariery, rozwój zawodowy
- Szeroka oferta szkoleń, w tym kursy językowe