Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Czy wiesz, że:
Naszą misją jest: Centrum klienta. Klient w centrum.

Naszą pasją są ludzie, bo działając #RAZEM możemy więcej.

Dołącz do nas ! Zostań częścią naszego zespołu !

 

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
  • Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta
  • Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
  • Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu
  • Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne
  • Budowaniu długotrwałych relacji z klientami
Oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Łatwość budowania relacji
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • Samodzielność w działaniu
  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • Dostęp do stałego łącza internetowego
  • Niekaralność

Mile widziane:

  • Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznym kontakcie z klientem
Z naszej strony możesz liczyć na:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów
  • Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
  • Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy
  • Praca w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji
  • Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy
  • Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki
  • Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna)