Prowadzenie księgi klientów; Podejmowanie odpowiedzialności za jej przejrzystość oraz osiąganie celów w zakresie windykacji; Działanie jako partner biznesowy dla OpCos (np. inkasentów gotówkowych, przed prawnych, sprzedaży, obsługi klientów) w celu zapewnienia terminowych i dokładnych danych oraz zapewnienie skutecznej windykacji; Współpraca z innymi zespołami HGSS (MDM i innymi zespołami Front i Back Office) w celu zapewnienia skutecznej realizacji procesów windykacyjnych oraz przestrzegania standardów; Zarządzanie relacjami z klientami i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z klientami.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: Uczenie się i stały rozwój
Uprawnienia: analityczne myślenie
Wymagania inne:Znajomość programu S4HANA; Znajomość programu PowerBI. Doskonała znajomość programu Excel; Znajomość podstaw finansowych i ram biznesowych; Silne umiejętności przywódcze; Znajomość programu SAP.
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 8 440 PLN