Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 142058

Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała oraz praca w terenie. Pracownik wykonuje głównie czynności administracyjno-biurowe związane z realizacją zadań obejmujących gospodarowanie nieruchomościami użytkowanymi przez jednostki Policji, w tym szczególności w zakresie najmu,
użyczenia i dzierżawy nieruchomości oraz prowadzenia rozliczeń z tego tytułu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie, mieszczące się na VI i VII piętrze budynku - nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów
na piętrach).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon.
Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru, skaner

Zakres zadań

  • współpracuje z organami administracji samorządowej i rządowej oraz innymi służbowymi w zakresie pozyskiwania, przystosowania i eksploatacji nieruchomości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji garnizonu małopolskiego oraz analizuje zasoby nieruchomości pod kątem przydatności dla potrzeb służbowych posiadanych nieruchomości oraz potrzeb pozyskania nowych nieruchomości w tym m.in. przygotowuje propozycję działań i wymaganych dokumentów oraz sporządza bieżące informacje i sprawozdania w tym zakresie
  • wykonuje czynności wynajmującego związane z zawieraniem umów najmu, użyczenia, dzierżawy oraz porozumień dot. nieruchomości lub ich części użytkowanych przez jednostki organizacyjne Policji garnizonu małopolskiego w tym m.in. samodzielnie opracowywuje projekty umów i porozumień, przygotowywuje wymagane wystąpienia do Wojewody Małopolskiego i Starostów oraz Komendy Głównej Policji oraz prowadzi rejestry umów
  • wykonuje czynności związane z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości będących w użytkowaniu jednostek organizacyjnych Policji garnizonu małopolskiego, a także wykonuje czynności związane z ustaleniem służebności na nieruchomościach zarządzanych przez KWP
  • uzyskuje i analizuje dokumenty formalno-prawne dotyczące nieruchomości użytkowanych lub planowanych do przyjęcia przez Policję (wypisy z ewidencji gruntów, mapy, odpisy z KW), uczestniczy w czynnościach związanych z przyjmowaniem i przekazywaniem nieruchomości przez KWP w Krakowie
  • prowadzi dokumentację dla nieruchomości będącą w trwałym zarządzie oraz posiadaniu zależnym KWP w Krakowie i udostępnionych CBŚP, CBZC i BSWP
  • wystawia faktury i przygotowywuje inne dokumenty rozliczeniowe dotyczące zawartych umów najmu, użyczenia, dzierżawy oraz porozumień o korzystaniu z nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Krakowie
  • prowadzi teczki nieruchomości w zakresie obsługiwanych spraw, analizuje wytworzone w sprawach dokumentacji oraz włącza istotne dokumenty do dokumentacji nieruchomości
  • prowadzi dokumentację związaną z doskonaleniem zawodowym pracowników cywilnych wydziału , analizuje potrzeby w tym zakresie, przygotowywuje plany doskonalenia zawodowego, przygotowywuje konspekty szkoleń policjantów, współpracuje z wydziałami merytorycznymi w zakresie szkoleń, gromadzi dokumentację ze szkoleń oraz sprawozdania z tego zakresu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • wiedza w zakresie gospodarki nieruchomościami (m.in. ustawy o gospodarce nieruchomościami)
  • umiejętności interpersonalne, grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do przedstawicieli komórek współpracujących oraz stron umowy,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, umiejętność argumentowania oraz umiejętność negocjacji,
  • umiejętność obsługi komputera ze znajomością oprogramowania biurowego ( MS Office lub podobny).
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego związanego z czynnościami dotyczącymi z gospodarowaniem nieruchomościami
  • umiejętność czytania map geodezyjnych oraz dokumentów formalno-prawnych dot. nieruchomości ( odpis z Ksiąg Wieczystych, wypis z ewidencji gruntów)
  • umiejętność korzystania z portali internetowych zapewniających dostęp do usług danych przestrzennych (Geoportal)