Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 144552

Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów.Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związanym głównie z poruszaniem się po terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Kadr KWP w Krakowie, mieszczące się na II piętrze w budynku A, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach
komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, faks, skaner.
Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.

Zakres zadań

  • prowadzi ewidencję czasu służby i pracy, w tym ewidencję urlopów funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, komendantów powiatowych/miejskich Policji i ich zastępców, kierowników komórek organizacyjnych Komendy i ich zastępców, wyznaczonych funkcjonariuszy i pracowników zespołów Komendy (posiadających w swoim zakresie czynności nadzór nad działalnością tych zespołów) oraz policjantów i pracowników Policji podlegających bezpośrednio Komendantowi,
  • sporządza wykaz dot. ustalania prawa do kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby oraz wykazów zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, komendantów powiatowych/miejskich Policji i ich zastępców, kierowników komórek organizacyjnych Komendy i ich zastępców, wyznaczonych funkcjonariuszy i pracowników zespołów Komendy (posiadających w swoim zakresie czynności nadzór nad działalnością tych zespołów) oraz policjantów i pracowników Policji podległych bezpośrednio Komendantowi,
  • prowadzi ewidencję wyjść w sprawach prywatnych oraz ewidencję przedłużonego czasu pracy/służby pracowników i funkcjonariuszy Wydziału,
  • realizuje czynności związane z obsługą administracyjno-biurową komisji do oceny warunków pracy, szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia, uprawniających do uzyskania urlopu dodatkowego,
  • opracowuje korespondencję z instytucjami zewnętrznymi, jednostkami wymiaru sprawiedliwości (sądy, prokuratura) oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi Policji, w zakresie informacji dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Policji,
  • realizuje czynności związane z przygotowaniem uroczystości, w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji okolicznościowej i kadrowej,
  • sporządza informację zbiorczą, analizy oraz dokumentację sprawozdawczą dotyczącą stanów etatowych i osobowych Policji garnizonu małopolskiego, a także obejmujący zakres realizowanych czynności,
  • archiwizuje zgromadzone materiały zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność obsługi komputera, szybkiego działania, współpracy, analizy i syntezy,
  • dokładność i staranność,
  • dobra organizacja pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obsłudze systemu informacyjnego SWOP lub doświadczenie w obszarze prowadzenia statystyk i analiz
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obsłudze systemu informacyjnego SWOP lub doświadczenie w obszarze prowadzenia statystyk i analiz