Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa i okresowo w terenie, w systemie jednozmianowym, z wykorzystaniem komputera oraz typowych urzadzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na trzecim piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Zakres zadań
- realizacja zadań i uprawnień wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.);
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie wypadków w służbie policjantów i przy pracy pracowników
- prowadzenie szkoleń wstępnych bhp oraz organizacja szkoleń okresowych w dziedzinie bhp dla policjantów i pracowników Komendy
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z propozycjami przedsięwzięć techniczno- organizacyjnych mających na celu poprawę warunków bhp
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą i pracą
- prowadzenie rejestrów wypadków oraz kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dot. bhp oraz na poszczególnych stanowiskach pracy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp
- znajomość przepisów z zakresu bhp, ustawy o Policji, Kodeksu Pracy
- umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych