Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Myślenice
Ogłoszenie o naborze Nr 154440

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa i okresowo w terenie, w systemie jednozmianowym, z wykorzystaniem komputera oraz typowych urzadzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. 


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:


Stanowisko pracy zlokalizowane na trzecim piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji  w Myślenicach  ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.


 

Zakres zadań

  • realizacja zadań i uprawnień wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.);
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie wypadków w służbie policjantów i przy pracy pracowników
  • prowadzenie szkoleń wstępnych bhp oraz organizacja szkoleń okresowych w dziedzinie bhp dla policjantów i pracowników Komendy
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy
  • sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z propozycjami przedsięwzięć techniczno- organizacyjnych mających na celu poprawę warunków bhp
  • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą i pracą
  • prowadzenie rejestrów wypadków oraz kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia
  • udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dot. bhp oraz na poszczególnych stanowiskach pracy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp
  • znajomość przepisów z zakresu bhp, ustawy o Policji, Kodeksu Pracy
  • umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych