Technik ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
  • świadczenie pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania biurowego
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z systemami druku, aplikacjami i konfiguracją urządzeń
  • wsparcie przy wdrożeniach nowych rozwiązań IT oraz utrzymaniu infrastruktury sieciowej
  • współpraca z zespołem technicznym w zakresie modernizacji i rozwoju środowiska IT
Wymagania:
  • dobra znajomość systemów Windows oraz urządzeń peryferyjnych
  • podstawowa wiedza z zakresu sieci LAN i serwerów Windows 2012–2016
  • umiejętność pracy z usługami w chmurze Microsoft Azure
  • wykształcenie średnie techniczne, preferowane informatyczne
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją techniczną
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system premiowy zależny od wyników
  • udział w szkoleniach technicznych organizowanych przez uznane marki (m.in. HP, Canon, Konica Minolta)
  • pracę w nowoczesnym biurze w przyjaznej i wspierającej atmosferze
  • możliwość stałego rozwoju kompetencji technicznych i zawodowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.